فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و هنری  در سوم خرداد

همدان-فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در  شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۲۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

سرهنگ حسین سوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: فتح خرمشهر از نظر نظامی نقطه عطفی در تاریخ جنگ ایران و عراق بود چراکه با این آزادی،عراق دیگر جایگاه خود را برای نشستن پای میز مذاکره از دست داد.

وی با تاکید بر اهمیت فتح خرمشهر ادامه داد: با آزادسازی خرمشهر جنگ وارد مرحله جدیدی شد و فتوحات بعدی با دلاورمردی رزمندگان برای ایران عزیز به ارمغان آمد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به بیانات رهبری در مورد اینکه خرمشهرها در پیش است، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر احتمال جنگ نظامی پایین بوده و باید خود را در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … تقویت کنیم تا دشمن نتواند در این زمینه‌ها بر ما هجمه بیاورد.

وی افزود: به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، امسال بیش از ۵۰ عنوان برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در  شهرستان کبودراهنگ اجرا خواهد شد.

سوری در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگي هنري اظهار کرد: پخش سرودهای حماسی از بلندگوهای مساجد، اختصاص خطبه‌های نماز به موضوع آزادسازی خرمشهر، برگزاری مسابقات نقاشی و ورزشی، برگزاری سلسه نشست‌های روشنگری با موضوع جهاد تبیین و سرکشی از دختران شهدا با عنوان یادگاران آفتاب مقاومت از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی اکران فیلم غریب، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با عنوان فاتحان خرمشهر، برگزاری عصر شعر و سرود پاتوقی در مزار مطهر شهدا، اردوی راهیان پيشرفت، برگزاری یادواره‌های شهدا و سرکشی از خانواده معزز شهدا، کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی، رژه خودرویی و... را از دیگر برنامه‌ها برشمرد که در این ایام برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین برنامه که در این روز اجرا خواهد شد افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار